Σελίδες

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Αγαπημένες...πέτρες!!!

Μια βόλτα στην κοντινή μας παραλία, για να συλλέξω όμορφες πέτρες που τόσο μου αρέσουν!
Ο καιρός είναι φανταστικός και η φύση έχει ξεσηκωθεί και με συνεπαίρνει!
Είναι μια απέραντη αμμώδης παραλία, πολλών χιλιομέτρων, όπου μπορεί κανείς να συναντήσει από τουριστικές μονάδες μέχρι ανέγγιχτες από "πολιτισμό", περιοχές!
Εννοείται πως προτιμώ τις δεύτερες!
 Μια απ' αυτές είναι και αυτή, στη θέση Ανισσαράς του Δήμου Χερσονήσου στην Κρήτη, όπου επιστήμονες του ΕΛΚΕΘΕ κατέγραψαν ένα γεωλογικό φαινόμενο τα περίφημα «πηγάδια» που σχηματίστηκαν από τον στροβιλισμό των κυμάτων επάνω στα βράχια.
Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί πως παίζαμε εκεί και πιάναμε καβούρια μέσα από τις τρύπες ή ξεκολλάγαμε πεταλίδες από τα βραχάκια! Αναμνήσεις!!!! Μακάρι να προστατευτεί η περιοχή και να παραμείνει παρθένα!




 
 
 


Είδατε πόσο ωραία είναι φωλιασμένες οι πετρούλες μέσα στα πηγαδάκια με το νερό και γ' αυτό δεν τόλμησα να τις πειράξω, αλλά πήρα μερικές από την άμμο, γιατί ήθελα να τις στολίσω κι εγώ με τα δικά μου στολίδια. Τις περισσότερες βέβαια φορές τις αφήνω με τα απαράμιλλα στολίδια  της Μητέρας Φύσης!

Μερικές τις...πλέκω και ...

                                                                                                                                    μερικές τις ζωγραφίζω...!
                                                                                                                                  


                                       "Αγριολούλουδα στην Άμμο!"

                              Το δεντράκι που γλύτωσε από την "Τσεκουριά"

Σε επόμενη ανάρτηση θα δείξω πώς πλέκω και πως ζωγραφίζω τις πέτρες, για όσους ενδιαφέρονται!




5 σχόλια:

  1. λατρεμενο μερος!!! και οι πετρες υπεροχες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά λατρεμένο και για μένα, όλες τις εποχές εκτός του καλοκαιριού που καταφθάνει η "πελατεία" και μου χαλάει την εικόνα! Στη κοσμάρα μου εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφες όλες οι πέτρούλες!!Πλεκτες με βελονάκι πρώτη φορά βλέπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή